Support Ukraine #StandWithUkraine
logo

Корисничка Поддршка

Супервизор во контакт центар

Просечната нето плата во Македонија е
На платата на вработениот влијаат повеќе фактори, пред се регионот во кој работат, должината на искуството, големината на компанијата и друго.
Споредете ја вашата плата со други луѓе на иста позиција и во истиот регион бесплатно и анонимно.
80% од луѓето заработуваат:
606 - 1.251 EUR
10% заработуваат помалку 606 EUR
10% заработуваат повеќе 1.251 EUR

Платите во анкетата се изразени во нето.

Врз основа на истражувањето за плата Mojaplata.mk, 80% од луѓето на позицијата Супервизор во контакт центар во Македонија заработуваат помеѓу 606 EUR и 1.251 EUR месечно нето.

10% од вработените заработуваат помалку од 606 EUR и 10% од луѓето заработуваат повеќе од 1.251 EUR.

Анкетата се базира на податоци од вработените, исчистени од екстремни и дупликати вредности. Со пополнување на бесплатна, анонимна анкета, ќе добиете попрецизна споредба на платите со другите луѓе кои работат на истата позиција како вас.

Опис на работната позиција

  • Надгледување на секојдневните операции на центарот за повици за да се обезбеди ефикасност и ефективност во испораката на сервисот.
  • Надзор и обука на агентите во центарот за повици за да се подобри нивната изведба и вештини за работа со клиенти.
  • Мониторинг на метриките на повиците и индикаторите за изведба за да се идентификуваат области за подобрување.
  • Решавање на ескалираниот барателите од клиентите и решавање на сложени проблеми во навреме.
  • Развој и спроведување на политики и процедури за подобрување на квалитетот на сервисот и оперативната ефикасност.
  • Вршење редовни проценки на изведбата и давање конструктивна повратна информација на членовите на тимот.
  • Обезбедување усогласеност со политиките на компанијата и регулативите на индустријата.
  • Соработка со други оддели за да се одговори на потребите на клиентите и да се подобрат понудите на сервисот.
  • Подготвување на извештаи за изведбата на центарот за повици, повратна информација од клиентите и продуктивноста на тимот.
  • Созадавање на позитивна работна средина која го поттикнува тимскиот дух и ангажман на вработените.
  • Помош во процесите на регрутација и прифаќање на нови вработени во центарот за повици.
  • Информирање за трендите и најдобри Practices во индустријата за да се подобри испораката на сервисот.

За компании - Извор од доверба кој ќе ви помогне во одлучувањето за плати

Одредете ги платите на вашите вработени правично, со помош на деталниот извештај за плати. Имајте релевантни податоци за плати секогаш при рака.

Најчестиот пат во кариерата на еден вработен

Графикот покажува како вработените најчесто напредуваат во својата кариера. Кликнете на името на позицијата за да добиете детали со податоци за плата.

Позиција: Супервизор во контакт центар - Корисничка Поддршка

Работната позиција е
рангирана на

169 место

Застапеност на жени на позицијата

n/a

Просечна возраст на испитаникот на позицијата

32

741. место

Асистент на професор во медицинско училиште

Образование, Наука и Истражување

Salary group 1

367 - 515 EUR

170. место

R Programmer

Информациски Технологии

Salary group 2

439 - 1.381 EUR

169. место

Супервизор во контакт центар

Корисничка Поддршка

Salary group 2

606 - 1.251 EUR

168. место

Директор на училиште

Топ Менаџмент

Salary group 2

367 - 1.536 EUR

1. место

IT Architect

Информациски Технологии

Salary group 3

885 - 4.744 EUR

Дали овој опсег на плати е преголем?

Дознајте ја просечната плата во вашиот регион со пополнување на краток прашалник

Споредете ја вашата плата со другите

Понуди за работа погодни за вашата позиција:

Најдете подобри услови за плата или финансиски и нефинансиски бенефиции за себе.

Погледнете ги понудите за работа што одговараат на оваа позиција

Добијте детални информации за платите во вашата земја

Податоци за износи на плата
Извештај за плата
1 позиција за една година
6.150,00 MKD*
Пристап за 1 корисник
Идеален за еднократна евалуација на одредена работна позиција.