logo

Корисничка Поддршка

Плата за позицијата Супервизор во контакт центар, Македонија

Просечната нето плата во Македонија е
На платата на вработениот влијаат повеќе фактори, пред се регионот во кој работат, должината на искуството, големината на компанијата и друго.
Споредете ја вашата плата со други луѓе на иста позиција и во истиот регион бесплатно и анонимно.
80% од луѓето заработуваат:
598 - 1.252 EUR
10% заработуваат помалку 598 EUR
10% заработуваат повеќе 1.252 EUR

Платите во анкетата се изразени во нето.

Врз основа на истражувањето за плата Mojaplata.mk, 80% од луѓето на позицијата Супервизор во контакт центар во Македонија заработуваат помеѓу 598 EUR и 1.252 EUR месечно нето.

10% од вработените заработуваат помалку од 598 EUR и 10% од луѓето заработуваат повеќе од 1.252 EUR.

Анкетата се базира на податоци од вработените, исчистени од екстремни и дупликати вредности. Со пополнување на бесплатна, анонимна анкета, ќе добиете попрецизна споредба на платите со другите луѓе кои работат на истата позиција како вас.

Која работа обично ја извршува Супервизор во контакт центар

  • Надгледување на секојдневните операции на центарот за повици за да се обезбеди ефикасност и ефективност во испораката на сервисот.
  • Надзор и обука на агентите во центарот за повици за да се подобри нивната изведба и вештини за работа со клиенти.
  • Мониторинг на метриките на повиците и индикаторите за изведба за да се идентификуваат области за подобрување.
  • Решавање на ескалираниот барателите од клиентите и решавање на сложени проблеми во навреме.
  • Развој и спроведување на политики и процедури за подобрување на квалитетот на сервисот и оперативната ефикасност.
  • Вршење редовни проценки на изведбата и давање конструктивна повратна информација на членовите на тимот.
  • Обезбедување усогласеност со политиките на компанијата и регулативите на индустријата.
  • Соработка со други оддели за да се одговори на потребите на клиентите и да се подобрат понудите на сервисот.
  • Подготвување на извештаи за изведбата на центарот за повици, повратна информација од клиентите и продуктивноста на тимот.
  • Созадавање на позитивна работна средина која го поттикнува тимскиот дух и ангажман на вработените.
  • Помош во процесите на регрутација и прифаќање на нови вработени во центарот за повици.
  • Информирање за трендите и најдобри Practices во индустријата за да се подобри испораката на сервисот.

За компании - Извор од доверба кој ќе ви помогне во одлучувањето за плати

Одредете ги платите на вашите вработени правично, со помош на деталниот извештај за плати. Имајте релевантни податоци за плати секогаш при рака.

Најчестиот пат во кариерата на еден вработен

Графикот покажува како вработените најчесто напредуваат во својата кариера. Кликнете на името на позицијата за да добиете детали со податоци за плата.

Позиција: Супервизор во контакт центар

Работната позиција е
рангирана на

144 место

Застапеност на жени на позицијата

46%

Просечна возраст на испитаникот на позицијата

35

666. место

Асистент на професор во медицинско училиште

Образование, Наука и Истражување

Salary group 1

369 - 536 EUR

145. место

Клинички стручен соработник

Медицина и Социјална заштита

Salary group 2

547 - 1.317 EUR

144. место

Супервизор во контакт центар

Корисничка Поддршка

Salary group 2

598 - 1.252 EUR

143. место

Microcontroller programmer

Информациски Технологии

Salary group 2

435 - 1.488 EUR

1. место

IT Architect

Информациски Технологии

Salary group 3

952 - 4.896 EUR

Дали овој опсег на плати е преголем?

Дознајте ја просечната плата во вашиот регион со пополнување на краток прашалник

Споредете ја вашата плата со другите

Понуди за работа погодни за вашата позиција:

Најдете подобри услови за плата или финансиски и нефинансиски бенефиции за себе.

Погледнете ги понудите за работа што одговараат на оваа позиција

Добијте детални информации за платите во вашата земја

Податоци за износи на плата
Извештај за плата
1 позиција за една година
6.150,00 MKD*
Пристап за 1 корисник
Идеален за еднократна евалуација на одредена работна позиција.

Најчесто поставувани прашања

Често поставувани прашања и одговори за платата на позицијата Супервизор во контакт центар.

Нето платата на позицијата Супервизор во контакт центар се движи помеѓу 32.899 EUR и 115.924 EUR месечно. За прецизно споредување препорачуваме да ја споредите вашата плата преку прашалникот на Mojaplata.mk, со што ќе добиете попрецизен увид во платата земајќи го предвид регионот во кој работите.

Најдобро платените вработени на позицијата Супервизор во контакт центар имаат вкупна нето плата од најмалку 1.252 EUR месечно.

10% најдобро платените вработени на оваа позиција имаат вкупна нето плата поголема од 1.252 EUR месечно, а 10% најлошо платените имаат помала од 598 EUR. Со учество во нашиот платен прашалник ќе добиете прецизна споредба на вашата плата со пазарниот просек земајќи го предвид регионот во кој работите.

По 5 години работа на позицијата Супервизор во контакт центар се заработува 929 EUR месечно во нето.

За преговори за плата треба добро да се подготвите. Препорачуваме при платни преговори да се фокусирате на следново:
  • дознајте ја тековната пазарна вредност на позицијата – на Mojaplata.mk можете да ја проверите бесплатно и анонимно
  • истакнете го вашето искуство и резултати – добро е да го изберете вистинското време за разговор за плата
  • проширени одговорности – ако работите повеќе од вашата улога и задолженија
  • подгответе алтернативи – ако зголемување на платата не е можно, постојат и други опции (бонуси, дополнителен одмор итн.)

Податоците за платите се од платниот прашалник, каде секој може анонимно да ја спореди својата плата со другите вработени на иста позиција. Овие податоци ги чистиме и обработуваме според нашата методологија. За позицијата Супервизор во контакт центар моментално имаме собрани 46 проверени испитаници.